utorok 29. júla 2008

Čo papám v práci

Bez veľkých a výživných raňajok nie som schopná ničoho. Bez desiaty nefungujem. Bez obeda nepotiahnem popoludnie. Moji kolegovia tvrdia, že ma vidia častejšie jesť ako pracovať. Ja tvrdím, že kým človeku chutí, tak je všetko v poriadku.

mozzarela, chlieb Nizza, mortadella, cherry paradajky, baby šalát, pomarančový fresh


áno, toto všetko spráskam za jedno popoludnie úplne sama


pizza "Peperoni" z jedinej pizzerie v našom okolí
Objednala som si ju na popud kolegov, ale po ochutnávke som ostala sklamaná. Vizuálne celkom pôsobivé, ale chuťovo bieda. Podľa popisu mala byť pikantná, ale ani zavarené papričky nespravili svoje --- boli síce sladké, ale po ostrosti ani stopy.



nie je všetko zlato, čo sa bliští...


Občas zájdem do malého bufetu na rohu. Majú tam malý box fungujúci na princípe "all you can eat". Jedlá sa príliš neobmieňajú, väčšinou si naberám do malých plastových krabičiek šalát (uhorkový, miešaný)a cestoviny (kari, bolonské). Zaplatím zvyčajne okolo 50 Kč a som vcelku spokojná.


šalát s červenou a žltou paprikou


ehm... raz mesiac neodolám šalátiku trochu iného razenia...


k raňajšiemu croissantu pijem hutné nemecké kakao --- intenzívna chuť, ktorej sa neviem dopiť


akoby som si do pohára vlievala čokoládový puding. I love it!


Ak mám čas, tak si vždy deň predtým pripravím malý "bento" box plný dobrôt. Väčšinou je to ovocie a zeleninka na osvieženie.


Čerstvo nakrájaný melónik s paličkami na jednohubky. Pri jedení som prišla na to, že som si ho mala radšej rozkrájať na kocky --- konzumoval by sa mi príjemnejšie. Mesiačiky mali totiž väčšiu váhu ako samotná palička na napichovanie. Ale tým, že som ho nenakrájala som aspoň zachovala vyšší stupeň čerstvosti.


naľavo strúhaná mrkva s najemno nastrúhanými jabĺčkami uspané kvapkami medu...


zeleninka ku chlebu alebo cestovinám


červená paprika s mätovo-meduňkovým posypom

Foto: vikipapa.com

5 komentárov:

Michala povedal(a)...

Parádní reportáž, k tomuhle stupni zdravosti bych se ve své stravě ráda dopracovala + ta příprava jídla z domu. Jdu na další články, Cuketkovi díky za tip:)

Unknown povedal(a)...

Ahoj Michala,

vítam Ťa na blogu a ďakujem za komentár. No s tou prípravou jedla do práce to je niekedy ťažké. Človek nikdy nemá čas, ale ovocie a zeleninka sa vždy dá pripraviť do boxíkov a šupnúť do chladničky. Je to praktické a teraz v lete veeeeľmo zdravé. Len to vyžaduje trochu disciplíny :-)

Michala povedal(a)...

Já jsem se právě v Praze odnaučila snídat a dost mě to štve. Na privátu v Brně snídám, ale v Praze na to nějak "není čas" nebo co. Budu zpytovat svědomí a mezitím koukat, co tu máš nového:)

Anonymný povedal(a)...

Kde je k dostání to skvělé kakaíčko :-)??

Unknown povedal(a)...

anonym: vítam :-) zoženiete ho bežne v Bille, ale nie vždy ho tam majú. Dovážajú možno len akési "limitované série" :-) ja si vždy zoberiem do zásoby aspoň tri. Nie je to to najzdravšie pitie, ale je neskutočne čokoládové, krémové a človek po ňom len mľaská a oblizuje sa. Nebíčko v papuľke :-)

Bookmark and Share