utorok 8. júla 2008

Čo papalo a videlo moje bruško posledné dni


ehm... nie je šalát ako šalát...


home made S.O.S. rizoto so zelenou fazuľkou, cibuľkou a vňaťkou


milujem tieto malé rozkošné guličky špenátu od firmy Bonduelle
môžete si vybrať ľubovoľné množstvo a ostatné gulaté detičky šupnúť späť do mrazničky. Je to praktické, jednoduché, čisté, vizuálne príjemné a navyše hravé.

chlieb vo vajíčku s cottage cheese + šunka + zelerová vňať = najlepšie raňajky na svete

ach, tie sladunké farby...

samozrejme cukrová vata a perníkové srdce od môjho šuhaja nemôžu chýbať...

sladké mňamky z "poutě" blízko Zlína

famózne čevabčiči od Helenky
Keďže som túto pochúťku nemala v brušku asi od základky, definitívne som svoju absenciu vykompenzovala 3 a pól kúskami toho najlepšieho čevabčiči na svete. Trávila som ho síce ešte aj v pondelok, ale oplatilo sa! V kombinácii s čerstvou červenou cibuľkou a horčicou je tento pokrm výsostne dobrý. Škoda, že sa na neho celkom zabudlo.

české tvarůžky, ktoré som len fotila

Zuzkina sviečková
... a kde sú sakra brusinky a šľahačka?!?

hrachová polievka v hoteli Bílá
Ďakujem svojmu najdrahšiemu za food styling a veľkorysú možnosť spoločného vychutnávania. Ja som strašne polievková, ale tu som postrádala trochu ľahkosti. Polievka bola na môj vkus až príliš hutná a hrášok bol rozvarený.


domáce čachre-machre s tofu

Foto: vikipapa.com

Žiadne komentáre:

Bookmark and Share