utorok 4. augusta 2009

Nový život

Existujú veci, ktoré sa len tak udejú. Dobré a nesmierne krásne na nich je to, že sú spontánne a ukazujú na pravé čaro života - na jeho nevyspytateľnosť a nepredvídateľnosť. Myslím, že nastal čas, aby som odhalila príčinu niekoľkomesačného "výpadku" môjho blogovania.


Prvé jarné mesiace som sa začala akosi "narvávať" do mojich obľúbených džínsov. "Sakra, to sú asi tie muffiny..." , pomyslela som si a vykročila radostne do práce s horúcim "take away" latté v ruke. V jeden deň mi však absurdne začal smrdieť cesnak. Potom cibuľa. Potom vôňa pary z varených zemiakov. Potom už vskutku všetko. Pre mňa - obrovského jedlíka do bola rana pod pás. Neskôr, keď sa na teste objavili povestné dva ružové prúžky, som pochopila, že tento stav nepotrvá naveky. Najväčšiu hrôzu som skutočne mala z toho, že už mi v živote žiadny pokrm nebude lahodne štekliť nosné dierky :-) V túto dobu prejavil ohromujúcu zručnosť v kuchyni môj milovaný muž, ktorý pre mňa vytváral nesmierne kreatívne a chutné hamky priamo na mieru - každý deň som totiž túžila po niečom inom. Ak som v pondelok povedala, že vajíčka nemôžem ani cítíť, bolo zaručené, že v utorok som po nich šalela... A po kabelkách, po vreckách sa mi neustále vláčila kúsky zázvora. Ten som do seba hádzala jedna radosť.

Navyše, ako bonus mám konečne svoju vlastnú MOJU a len a len MOJU kuchyňu ! Po veľmi dlhom čase sa konečne môžem vrátiť k vareniu, pečeniu a písaniu, pričom odteraz mám pri týchto činnostiach veľmi živú spoločnosť... Neviem sa dočkať toho malého drobca, ktorý sa mi denodenne snaží vykopať z pupka! Teším sa na to ako budeme spolu patlať cestíčko na koláče, ako bude celá kuchyňa plávať v rozliatom mlieku a rozsypanej múke. Ale na to si ešte pár mesiacov počkám...
Zatiaľ na stole pristála prvá torta (nepečená - ešte stále nemám zapojenú trúbu) v novej kuchyni. Mascarpone, fajnová švajčiarska mliečna čokoláda jemne spojená s bielym krémom, maliny a jahody... Naše pondeľnajšie raňajky... Život je proste v poslednej dobe strašne fajn...
Krásne farebné leto !

Foto: vikipapa.blogspot.com

16 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

nieco nadherneee...

schnytlik povedal(a)...

Viki, obrovská gratulace k nové vlastní kuchyni, ale ještě větší k malému "vetřelci" v bříšku :-)
Přeji, abys léto přestála bez větších obtíží, přeci jen, to horko dá pořádně zabrat, a aby ti ten váš drobek umožnil realizaci v kuchyni :-)

Tea povedal(a)...

Gratuluji z celého srdce !! Tvůj blog mám v oblíbených, často kliknu, ale že by ses živila pořád jen hráškovým nákypem mi bylo divné. :-)) Tak teď už mám jasno. Přeji moc a moc zdraví oběma a těším se na nějaký další Tvůj příspěvek, kulinářský i nekulinářský. :-)

Anonymný povedal(a)...

Viki, gratuluji k překrásné roli maminy! U nás se děje něco obdobného, kolem Vánoc budu i já v nové roli, dcera čeká taky miminko :-) Malý človíček do rodiny = velký převrat - i v kuchyni :-) Ať se ti v té Tvé nové kuchyňce podaří jenom samé dobré věci a funguje jako voňavé tepající srdce pro všechny, co s tebou bydlí.

Měj se krádně a opatruj sebe i mrňouska! Šárka

Papaja povedal(a)...

Ahoj Viki, jsem ráda, že jsi zase tu! Chodila jsem nakukovat a přemýšlela co se děje... :-) A ono se toho děje tolik! Přeju Ti hodně štěstí a všechno si to užívej. My si pak, doufám, budeme užívat Tvých fotek a příjemného psaní :-)))

modra.rybka povedal(a)...

viky krasny clanocek a este krajsia novina! zelam ti zo srdca vela stastia, radosti z chuti a voni zivota, najma toho este ukryteho :-)

Jana povedal(a)...

Blahopřeji! Už se mi po Vás stýskalo. Jsem ráda, že jste v pořádku, a přeji Vám hodně krásných chvil s tím drobečkem.

Unknown povedal(a)...

Ďakujem vám všetkým za krásne a milé komentáre!

Yva povedal(a)...

To je radostná novina! Naprosto chápu tu delší odmlku -- sama si vzpomínám, jak jsem v době těhotenství několik měsíců nebyla shopna pozřít víc, než jablka. Srdečně gratuluji a těším se na nové články! :o)

Unknown povedal(a)...

Yva, ďakujem moc :-)

renata povedal(a)...

Jeje, Viktoria, to je ale krásná zpráva!!! Přeji, aby si svou brzkou "dovolenou" krásně užila se svými blízkými a těším se na spoustu nových článečků a fotek... ;-)

Cutie povedal(a)...

Tak konečně jsem se dozvěděla příčinu tvůrčí pauzy! Viki, moc gratuluji a těším se na další články :-)!

Unknown povedal(a)...

Renatka, Cutie: baby díky moc! dúfam, že mi krpatá časom dovolí blázniť v kuchyni :-)

vilemina povedal(a)...

Viki, také gratuluju a vítám zpět na blogu, jako ostatní jsem se divila, kam ses ztratila...alenovnky jsou to samé pozitivní, psaní ˇi foto opět skvělé, tak ať se daří!

Unknown povedal(a)...

Vilemina: ďakujem za milé slová!

Anonymný povedal(a)...

dobry start

Bookmark and Share